Meer informatie

Afspraak

Ik wil online een afspraak maken, hoe werkt dat?

VANWEGE CORONA-MAATREGELEN KUNT U MOMENTEEL GEEN ONLINE AFSPRAAK INPLANNEN. 

U heeft van uw huisarts een verwijzing naar het Albert Schweitzer ziekenhuis gekregen. Houd deze brief bij de hand en ga naar "Zelf mijn afspraak inplannen". U logt in met het ZD-nummer, uw geboortedatum en geslacht. Het ZD-nummer vind u op het patiëntbericht. U kunt nu de voor uw klacht beschikbare ziekenhuislocatie, arts, datum en tijd selecteren en de afspraak bevestigen. Ook als u al bent ingelogd op MijnASZ kunt u online de afspraak plannen. Onder ‘ZD-afspraak maken’ ziet u de verwijzingen waarvoor u een afspraak kunt inplannen.

Krijg ik een melding als ik online een afspraak maak?

Wij mogen u pas een melding sturen als u hiervoor toestemming geeft. Ga hiervoor in MijnASZ naar gegevens > mijn instellingen en geef aan of u de melding per mail of SMS wil ontvangen. LET OP: is uw mobiele nummer of emailadres bij ons bekend? Dit kunt u zien en aanpassen onder het kopje ‘mijn gegevens’.

Ik moet opgenomen of geopereerd worden, waarom zie ik geen datum bij ‘mijn afspraken’?

Pas als de datum definitief bekend is zal het worden vastgelegd in uw dossier. U bent dan ook al telefonisch of per brief geïnformeerd over de datum.

U bent nu hier

MijnASzVeelgestelde vragenAfspraak
Naar boven