Meer informatie

Mijn gegevens, Privacy

Hoe kan ik gegevens wijzigen?

Het is belangrijk dat uw zorgverleners u goed kunnen bereiken. Daarvoor willen wij graag uw mobiele telefoonnummer en e-mailadres weten. U kunt in MijnASz zelf deze gegevens doorgeven of wijzigen onder het kopje ‘gegevens’. Klik op wijzigen en vul uw mobiele nummer of e-mailadres in. Om zeker te zijn van de juiste gegevens ontvangt u een code per mail of op uw mobiel. Tik de code in op het controleveld in MijnASz.

Heeft u een nieuwe huisarts of apotheek? Vul de naam en woonplaats van uw huisarts of apotheek in en kies de juiste zorgverleners uit de getoonde opties.

Kunnen anderen mijn dossier inzien?

Alleen medewerkers die een directe behandelrelatie met u hebben (uw arts, verpleegkundigen, andere medewerkers van het ziekenhuis die u helpen) kunnen uw dossier bekijken. Uw informatie wordt niet gedeeld met mensen buiten het ziekenhuis behalve met uw eigen huisarts of verpleeghuisarts. Andere zorgverleners of organisaties zoals de bedrijfsarts of verzekeraars kunnen uw dossier niet zien.

Ik wil niet dat mijn huisarts/ verpleeghuisarts via MijnASz mijn dossier inziet

Meld dit bij de inschrijfbalie van het ziekenhuis. De toegang tot beide zorgportalen (het Zorgverlenersportaal én MijnASz) wordt dan uitgeschakeld. Het is op dit moment helaas nog niet mogelijk om enkel de toegang tot het Zorgverlenersportaal te blokkeren.

Wij adviseren u om aan uw huisarts door te geven als u de toegang hebt laten blokkeren.

Hoe kan ik de gegevens van iemand anders inzien?

Via uw DigiD kunt u alleen in uw eigen dossier kijken. Voor uw kind of familielid geldt dat zij met een eigen DigiD kunnen inloggen.

U bent nu hier

MijnASzVeelgestelde vragenMijn gegevens, Privacy
Naar boven