Hier vindt u veelgestelde vragen en antwoorden over corona. Lees meer

Kopafbeelding

Klanttevredenheidsonderzoek

In mei 2011 voerde de afdeling Communicatie van ons ziekenhuis een onderzoek uit waarin de communicatie van het ASz richting huisartsen centraal stond. Het onderzoeksrapport kende enkele concrete aanbevelingen zoals het organiseren van een relatie-evenement voor huisartsen en specialisten plus het regelmatig vernieuwen van het ‘smoelenboek’.
Het bureau Huisartsencontacten werd opgericht in 2012, de eerste Bindingsdag heeft inmiddels plaatsgevonden en het smoelenboek versie 2014 ontvangt u naar alle waarschijnlijkheid voor de zomer. Fraaie resultaten, die aantonen dat huisartsencommunicatie inmiddels een strategisch onderwerp geworden is in ons algemene ziekenhuisbeleid.
Vier jaar na dato horen we graag van u of we op de goede weg zijn. Daarom heeft Elly Groeneboer, projectmanager bureau Huisartsencontacten, onlangs de opdracht gekregen om opnieuw een kwaliteitsonderzoek richting huisartsen te houden. Zij gaat steekproefsgewijs een aantal huisartsen in de regio benaderen met de vraag of zij mee willen werken aan dit klanttevredenheidsonderzoek. Middels het onderzoek willen wij er achter komen hoe tevreden de huisartsen zijn over de communicatie en relatie met het Albert Schweitzer ziekenhuis. De interviews geschieden op afspraak in de huisartsenpraktijk en anonieme deelname is mogelijk. Zodra de onderzoeksresultaten bekend zijn, krijgt u hierover vanzelfsprekend nader bericht.
Helpt u ons om onze dienstverlening aan u verder te optimaliseren?

Tea Crezée, manager bureau Huisartsencontacten
t.a.crezee@asz.nl
 

Naar boven